Skitdag idag

Fan vilken dålig dag, jag blev nedknuffad av en cyklist på stan och skadade axeln, och blev nästan påkörd. Och anledningen att jag var på stan var för att jag skulle köpa fiskar till det nya akvariet (eller gamla, beroende på hur man tänker), men då hade pappa såklart läst fel på öppettiderna och det var stängt. Så då får vi stressa oss in imorgon i stället. Wohoo! Och som grädden på moset bryr sig inte pappa om att jag gjort illa mig och så är det skitväder. Wohoo igen!
Det enda bra är nog att katterna är tysta och lugna.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Ingen som tycker synd om dig? Men katterna borde väl trösta dig lite! Hoppas det onda går över fort bara.

2009-10-26 @ 16:21:35
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0