Jävla kristdemokrater

Igår köpte min pappa och jag en så kallad pizzamix (färdig deg och en burk med tomatsås) på konsum som vi gör ganska ofta, enligt datummärkningen så går degen ut om en månad och såsen om ett år. Men när jag ska rulla ut degen ser jag små vita sprickor i degen, och när jag tittar närmare ser jag mögelfläckar. Om inte det vore nog så hade såsen förvandlats till gelé och smakade skit. Så vi åkte till affären och fick en ny förpackning, som var lika dålig! Så nu gör vi vår egen deg och egen sås.

Så vem ska man skylla på då? Man borde kanske skylla på det företag som gjort produkten, men anledningen till att de fuskat sådär är nog på grund av lågkonjunkturen. Och när man tänker ordentligt så kom den strax innan Moderaterna vann valet. Så då finns det bara en person att skälla på.

Jävla Fredrik Reinfeldt!

Men tänker man ännu längre bakåt, så var det nog Socialdemokraternas något korkade slogan "Alla ska med." som fick väljarna att rösta på de "Nya" Moderaterna. Så då kan man lika väl skylla på Göran Persson.

MEN! Tänker man ännu längre bakåt flera gånger, kommer man ju till slutsatsen att man ska skylla på gud som skapade universum för 6000-10 000 år sedan, fast eftersom att gud inte existerar kan man ju skylla på den som hittade på honom, men eftersom att vi inte vet vem det är så kan man alltid skylla på kristdemokraterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit läs inte egoinas blogg om du är fan totalt jävla humorbefriad!! Patetiskt.

2009-07-28 @ 21:42:23
Postat av: Olle

Vadå humorbefriad? Jag älskar Egoinas, men det är bara så att sarkasm inte direkt fungerar med text.

2009-08-03 @ 21:32:38
URL: http://ilornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0