Röd Natt

Här är filmen Röd Natt (engelska: Red Night). Som min kusin och hans kompisar gjorde som ett skolprojekt i tvåan på NTI-gymnasiet, temat var "Möte med förhinder" och jag tror att vi lyckades pricka in det ganska bra. Jag skrev grovmanuset och medverkade som den manliga vampyren, jag gjorde också lite minimal 'regi' under jaktscenen. Resten gjordes av dem utan min inblandning, så om det är någonting du inte tycker om så klaga inte på mig. Texten i slutet är på engelska eftersom att filmen är anpassad till en internationell 'publik'.
Ljudet blev lite förstört av någon anledning under uppladdningen, så vissa ljud har väldigt dålig kvalitet och man hör inte vad jag säger på min enda replik: "Damerna först."
Filmen är 15 minuter lång och finns på Vimeo, Bloopers är en minut lång och finns på Youtube.
Filmen
Bloopers
(Kom ihåg att vi är amatörer, speciellt när det gäller skådespeleri, vi planerar dock att göra lite fler filmer i framtiden och hoppas på att de blir bättre)

Kommentarer
Postat av: Björn Friström, Sort of Director of the film

Det var inte under uppladdningen som ljudet blev som det blev, utan under inspelningen i form av bakgrundsljud, dålig ljud-upptagning, (vid ett tillfälle, trasig mic) samt att vi vid ett tillfälle missade att sänka musiken, så att den överröstar en replik...

2009-12-07 @ 20:34:32
Postat av: Em

God morgon!

Sv: Du vänjer dig nog (med att arkiv etc ligger till vänster i min blogg). Du är så illa tvungen! Hahaha!

2009-12-10 @ 05:36:55
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Sv: Det är mysigt med husdjur, det är sällskap!

2009-12-13 @ 13:19:57
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0