Jag börjar fan bli social...och demokratisk

I grundskolan hade jag knappt några kompisar, och de jag hade var jag knappt med. Det var mest troligen på grund av den sociala stämpel man får. Vilket jag fick bevisat när jag började på gymnasiet då jag fick den sociala reboot-en jag behövde. Nu är jag kompis med praktiskt taget hela klassen och även om det är några jag tycker lite mindre om så trivs jag jättebra.
Och som grädden på moset har jag gått med i SSU, och ska på deras julavslutning på torsdag. Det blir ganska kul att få träffa lite nya personer. (jag skulle ha gått på anti-rasism protesten i lördags, men det var i Stockholm och det skulle inte vara så lätt att ta sig in, jävla väder)
Och som den rivna chokladen på grädden så snöar det som fan också! Jag älskar snö.

The Doctor: "It's snowing! I love snow..."
Och av någon jävla anledning försvinner all styckes indelning jag försöker göra, kan någon berätta varför det händer så? Jag la till tre raders mellanrum mellan den här och texten, jag får se om den försvinner också. (en annan sak som försvinner är de fem mellanslag jag har i början på varje stycke för att ge mer struktur till texten, jävla blogg!)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin utveckling du!

2009-12-16 @ 10:25:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0