Fuck you SSU!

Fan vad jag hatar SSU just nu, på socialdemokraternas site stod det att det var julavslutning på expeditionen i Södertälje klockan sju idag, och Olivia som "har hand om" SSU i Södertälje har sagt till min mamma att det skulle vara idag. Så efter skolan gick jag dit, var där ungefär tjugo minuter över tre, och bestämde mig för att sätta mig och läsa lite, då och då skrev jag lite.
Jag hade tänkt mig att personerna som skulle komma och förbereda skulle komma ungefär halv sju, men de kom aldrig, så klockan sju bestämde jag mig för att ringa ett samtal. Jag hade inte telefonnumret till Olivia, men jag ringer någon annan som borde veta vad som hänt.
Han säger att det skulle vara en SSU julavslutning idag klockan sju, men i Stockholm, och att den i Södertälje var igår klockan sex. Och att det egentligen skulle vara i tisdags, men flyttades fram. De hade inte skickat något mail och de hade inte sagt något till någon, och som sagt stod det helt jävla fel på internet. Men det jag inte förstår är hur jag och mina föräldrar var de enda som inte fick reda på det.
Jag kände mig som en jävla idiot, jag kände mig sårad, arg, och nu är jag helt jävla apatisk. Nu ligger jag i soffan och häller i mig julmust, chips och choklad, jag har fan rätt till det.
(det här betyder inte att jag går ur, jag är bara jävligt besviken på dem, men fortsätter de så här så går jag faktiskt ur)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det positiva var ju att du fick en ursäkt att hiva i dig chips! :D

2009-12-20 @ 14:28:44
Postat av: Em

Sv: Jag tror dig, men jag kan så lite att jag tror även på den artikeln jag har länkat till om senaste forskningsresultat när det gäller koldioxid.. Jag tror på allt helt enkelt. ;)

2009-12-21 @ 20:24:32
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0