Okej, nu måste jag göra det.

Okej, jag vet, skulle ha skrivigt i måndags. Fyra dagar sen, och så har jag förberret inlägg för varje dag, varje dag. Så nu...ermmm...07:20 innan skolan tar jag och skriver lite. Eller så kan jag ju skriva med fyra dagar emellan. Eller så bara slutar jag helt. Inte för att så många läser den här bloggen :P
 Ja...vad har hänt? Jag har alla antekningar på min bärbara och sen är på övervåningen, orka. Jag kanske ska lägga till det i skolan, om jag lyckas komma in på internet med skolans nätverk vill säga. Vad är det för mening med ett trådlöst nätverk på skolan om man inte får komma in? Absolut ingen mening alls.
 Har upptäckt att jag min mage har blivigt lite stor, ska nog ta på mig en stor tröja och sluta äta min vanliga fukost(rostat, vitt polarbröd med smör och socker(jag vet, inte det bästa)).
 Fan, mitt hår är svårt att tämja, det ramlar ner små urm...saker? lockar? whatever. Ibland. Riktit irriterande, ser hemskt ut. Thank god!(jag är buddist men whatever) For shiny plasma screens!(plasmaskärmar fungerar ibland som speglar.)
  Javisst ja, jag har anmält mig till betatestet av Stargate Worlds, stargatespelet som kommer i höst. Men tyvärr så är det ett onlinespel och kommer kosta typ tåhunda i månaden eler nåt sånt. Så jag får väl kolla hur betat är, om jag kommer in.
 C ya

Kommentarer
Postat av: karro

godmorgon!
hoppas du får en bra dag :D
kram

2008-05-15 @ 07:23:07
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0