170508

Ja, vad har hänt? Gick skitbra på matteprovet, glömde kläder till Springtime och källan till mitt virus är lokaliserat.
 Matteprovet var typ en jävla massa procent med bråk och koordinater och diagram, gick ganska bra.
 Springtime var i tisdags, då man springer en massa. Och i år är det betyg på det. Och så klart glömde jag gympakläderna så jag fick gå. Bye bye MVG.
 Men den goda nyheten är att källan till mitt virus är lokaliserat, Magnus på pappas jobb. Det har spridit sig som en epidemi på pappas jobb, och så klart tog pappa med sig virudet hem och smittade mig. Så jag missade skitmycket de tre dagar jag var hemma, vad vet jag inte men det var tre dagar så jag måste ha missat något.
 Ligger just nu i soffan och undrar vad fan jag ska göra, får väl pyssla om katterna. Så de blir lite glada. Eller så tar jag och sover, har blivit förkyld. Mitt immunförsvar är lika starkt som en fransk soldat på morfin.
 C ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0