110508

 Fyra dagar sen sist. Har mått skitdåligt i flera dagar nu. Det började med att i tisdags så fick jag huvudvärk, magont och illamående. Så jag gick hem tidigt. På ondsdagen Höll mitt huvud på att explodera, och jag ville bara spy. Men jag var kvar ändå, och lite senare på dagen åkte jag till min mamma. Vilket jag nu ångrar.
 På torsdagen var jag så kraftlös att jag knappt kunde komma ur sängen, så jag fick vara hemma. Jag spenderade dagen med att sova och spela. Fredagen samma sak, sov och spelade. Men på kvälen såg jag som vanligt på Sci-Fi fredagen på sexan där någon kom tillbaka från döden i Stargate Atlantis. Men det visade sig att han var en slarvigt gjord klon så de satte honom i nån sorts förvaringskammare. Anyway, på Lördagen ringde mamma till mig och sa att jag smittat henne(suck), hon mådde precis likadant som jag GJORDE(japp jag blev frisk på lörddagen). Och då fick jag det bevisat att jag inte fejkade för att slippa skolan, FAN! Kom på att jag missade matteprovet på fredagen. Får väl prata lite med Yvonne.
 Och på söndagen var pappa också sjuk, och då kom vi på att det var ett virus jag fick i skolan. Men av vem? Jag ska nog göra lite detektivarbete, hacka in på skolans dator och kolla allas frånvaro. Jag är misstänksam på John, han var ju sjuk veckan innan. Ja, det var nog det. C ya!

Kommentarer
Postat av: Yer captain

jahapp så du mår dåligt.. testa lite alkohol

2008-05-11 @ 23:02:58
URL: http://nekromongo.blogg.se/
Postat av: Björn

Är det inte då man INTE ska dricka? *tänka*

2008-05-14 @ 16:25:56
URL: http://metalbear.blogg.se
Postat av: Han som skriver denna blogg

Jag dricker inte alkohol av tre anledningar.
1. Det smakar skit
2. Jag är femton
3. Alkohol slaktar hjärnceller

2008-05-15 @ 07:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0