070508

Åtta, eller sju dagar sen jag sist skrev.
 Ja...vad har jag gjort? Kollade på Iron Man i söndags, var faktist jäkligt bra, mer humor än specialeffekter. Och ibland var det humor med specialeffekter. Men någonting typiskt var att vi fick ett presentkort på 200 kr dagen efter. 
 Hade omprov i svenskan idag på FAT, fick plugga innan jag gjorde det så det gick ganska bra. Förutom brandalarmet som kom precis när jag skulle plugga in någonting om helgon namn. Så det sket sig på provet, men annars gick det skitbra. Jag kollar just nu på morgonsoffan på ettan, helt sjukt program. Starkt rekommenderat att se reprisen på...hum....kan vara på söndag, eller lördag. Du kan väl kolla på www.svt.se/morgonsoffan. Die hard på sexan om nån vill se, om någon läser min blogg så här sent. Och ni kan väl kommentera lite så jag vet vilka som läser? Ni kan också kolla på min andra blogg som är en sci-fi bok som får ett nytt stycke då och då, men den är för tillfället lagd på hyllan för att jag behöver tid till 3D illustrationerna. Ilornia.blogg.se/sanningen. I'm Olle, I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0