Tjohoo!

En liten genomgång av vad som har hänt med mig innan jag startade bloggen.

Jag levde helt normalt, bra betyg, chattade med min kusin. När min dator bara startade om, och den gjorde det om, och om igen. Den gick in på reparation, och under tiden skaffade jag en ny dator. När den kom tillbaka var den återställd(allt borta) och den verkade inte vara inspekterad alls(jävla lata reperatörer.) Jag kunde så klart inte säkerhetskopiera någonting innan så jag blev av med semesterbilder, filmer,  och några kapitel av den bok jag skriver. So back to square one.

 Ok, lite om mig själv.

Namn: Olof (Olle) Friström(kalla mig Mando)

Född: 28 April 1993

Favvo bandet: The Hives

Lyssnar även på : Mando Diao, Rihanna, Timbaland, och ibland lite dance/techno

Favvo uttryck: Å jäklar!

Favvo syssla: Skriva på min bok och skriva.

Om du sitter framför tv:n , va kikar du på då?: Stargate!, Actionkomedier (Rush Hour&sånt), fantasy, sci-fi, kriminalserier (CSI, NCIS, Missing).

Vad gör du en söndag: Sover så länge jag kan. Och skriver en hel del.

Vad tar du med dig på en öde ö: Satelittelefon elr GPS? Men om det var semester skulle jag ta med mig en Machete(stor kniv).

Favvo dricka: Trocadero! Får abstinens om utan det i mer än en vecka!
Husdjur: Två katter, Sesam och Ramses(mina bebisar!). Och en hel del myror om sommaren :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0