En skoldag för mycket

 Har mått skit typ en vecka, vart trött, svag och sånt. Och igår  var jag så dålig att jag gick och la mig halv åtta(precis efter jag skrev första inlägget). Jag sov som en stock hela natten, och när jag vakna mådde jag ännu värre. Men jag hade bild idag så det var den enda anledningen jag  drog mig till skolan.
 Jag kom dit, gick in till min lots John och lyssnade ivrigt på vilka lärare som var sjuka, alla jag hade idag förutom den sista var sjuk: SO-läraren. Plus så slutade vi ett och så klartvar bild den sista lektionen, och det var bara tio minuters faktist lektion...

 Min katt Sesam(min svarta lilla djävul) har varigt lite konstig idag, han bara går runt och kollar på mig konstigt. Har ingen aning vad som flugit i honom. Ramses(min blonda enorma ängel) fångade en fågel idag, kan ha vart en koltrast. Jag lyfte upp honom, skakade av fågeln och tog upp den med sopen. Den slängde jag ut den i buskarna.

 Har spelat ett tag, kollat lite på TV(Stargate, V.Ä.N.N.E.R m.m) och nu skriver jag det här.
Peace, ses imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud, du låter perevers.

2008-03-22 @ 15:33:22
Postat av: Han som skriver denna blogg

Pervers? -.-
Vad tusan menar du?

2008-04-16 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0