En sak av trötthet

 Igår skrev jag ingen inlägg, jag mådde för dåligt så jag gör det nu.
 Jag vaknade upp och kunde knappt se, jag försökte somna om men jag hade sån djävla huvudvärk så det gick inte. Så jag gick upp, tog ett tag att få på mig kläderna. Sen gick jag ostadigt ut ur rummet och ner för trappan och käkade lite müsli. Sen gick jag och la mig i soffan. Min syster och pappa hade redan åkt, så jag ringde pappa och bad han sjukanmäla mig. 
 Jag kollade lite på TV, tills synen försvann igen då jag stängde av. Jag vilade en stund innan jag gick till datorn.  Jag spelade ett tag, men tröttnade och skrev lite på min bok. Spela lite till, gjorde lunch. Chicken nuggets och pommes frites. Sen hände det nog inte så mycket mer, förutom att Ramses tog in sin femte fågel i sitt liv. Liv levande.
 
Tråkig dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0